"Ya Allah, Sesungguhnya aku ini lemah, maka kuatkanlah kelemahanku dalam redha-Mu, pandulah daku, uruslah daku ke arah kebaikan dan jadikanlah Islam kemuncak kesukaanku. Ya Allah, aku ini hamba yang lemah maka kuatkan daku, aku ini hamba yang hina maka muliakanlah daku. aku ini hamba yang fakir maka kayakan daku"

Khamis, 23 Januari 2014

ALFALFA PENAWAR MASALAH KEPUTIHAN WANITA

Assalamualaikum semua... Hari ni saya nak kongsikan isu dan jalan penyelesaian bagi wanita yang ada masalah keputihan.Ini pengalaman saya sendiri. Walaupun ia tidak serius seperti sebahagian wanita, tetapi ia tetap mengganggu hidup. Nak kena beli 'panty liner'. Nak keluar duit belanja lebih(sebulan RM 6 ; minima). Nak kena basuh selalu supaya tidak gatal dan lain-lain lagi. Pada mulanya saya rasa biasa dengan perkara itu. Sebab saya lihat kawan-kawan saya pun macam tu juga. Kalau masuk dalam tandas, tong sampah penuh dengan 'panty liner terbuang'(Tempat kerja saya tak ada 'hygenice bin' tu(betul tak namanya).Tetapi saya pelik juga sebab ada juga yang memang tak perlu pakai 'panty liner' macam kawan sebelah meja saya. tapi saya tak pernah tanya dia sebab saya ni pemalu orangnya kalau cerita bab macam ni. Nak dipendekkan cerita, sejak mengambil set 3M sepanjang berpantang hingga kini(hampir 20 bulan)saya langsung tak ada keputihan tu lagi. Tanpa saya sedari saya bebas keputihan. Alhamdulillah. Suami pun suka. Hik...hik...hik (tak boleh cerita sini) Nak tau,kena pm saya ya. Sampai sekarang saya masih mengambil Alfalfa. Untuk diri sendiri, anak yang menyusu & juga suami tersayang Anda nak rasai macam saya? Bulan Januari 2014 ada promosi Harga Biasa Alfalfa L : RM93 Harga Promo RM 7X termasuk Pos Salis : 0199887274

Tiada ulasan :

Catat Ulasan