"Ya Allah, Sesungguhnya aku ini lemah, maka kuatkanlah kelemahanku dalam redha-Mu, pandulah daku, uruslah daku ke arah kebaikan dan jadikanlah Islam kemuncak kesukaanku. Ya Allah, aku ini hamba yang lemah maka kuatkan daku, aku ini hamba yang hina maka muliakanlah daku. aku ini hamba yang fakir maka kayakan daku"

Isnin, 24 Februari 2014

TESTIMONI HAMIL & PANTANG DENGAN SHAKLEE

Assalamualaikum

Hai semua...

Sedikit perkogsian kali ni saya nak kongsikan sedikit cerita daripada rakan saya yang amalkan shaklee semasa mengandung dan selepas bersalin. Ini adalah kali pertama beliau menggunakan Shaklee.

Katanya
" Saya makan set Hamil masa mengandung hari tu. Paling best makan B Komples. Rasa kurang stress bila makan B Kompleks ni. Sekarang ni tengah pantang. Paling seronok bila boleh 'membuang' dengan mudah. Balik dari hospital rasa sakit perut sebab banyak sangat makan nasi agaknya. Malam sebelum tidur telan 4 Biji Ostematrix. Bangun esok pagi sepat sangat nak ke tandas. Tak takut dan tak terkepit-kepit....hiks2...5 minit selesai"

  


Begitulah perkongsian sahabat saya

Anda berminat dengan Set Hamil & Set berpantang, sila hubungi saya terus:

0199887274


Tiada ulasan :

Catat Ulasan