"Ya Allah, Sesungguhnya aku ini lemah, maka kuatkanlah kelemahanku dalam redha-Mu, pandulah daku, uruslah daku ke arah kebaikan dan jadikanlah Islam kemuncak kesukaanku. Ya Allah, aku ini hamba yang lemah maka kuatkan daku, aku ini hamba yang hina maka muliakanlah daku. aku ini hamba yang fakir maka kayakan daku"

Ahad, 20 April 2014

15 KELEBIHAN BERPANTANG DENGAN SHAKLEE SELEPAS C-SER

Pengalaman bersalin c-ser kali pertama bagi kandungan saya yang keempat adalah sesuatu yang amat manis.

Saya disahkan perlu menjalani pembedahan 4 minggu sebelum tarikh pembedahan kerana 'plasenta privea type 4'

Oleh kerana di'paksa' berehat daripada kerja, maka saya gunakan masa yang ada untuk menggeledah 'google' untuk mencari set bersalin yang terbaik untuk cser. Pada masa yang sama, saya berazam untuk menyusukan anak saya selama 2 tahun

Akhirnya Allah temukan saya dengan Shaklee. Alhamdulillah, saya sangat berpuashati dengan 'perbezaan' vitamin ini berbanding 'jamu' lain. 

Pada masa itu saya mengambil set berpantang & menyusu yang mengandungi ESP, VITA LEA, B COMPLEX, VITAMIN C, OSTEMATRIX, DAN ALFALFA.

.



15 KELEBIHAN SAYA BERPANTANG DENGAN SHAKLEE?

  1. HARI PERTAMA KELAHIRAN; saya dah boleh     menyusukan anak saya dengan jayanya. Anak saya tak perlu minum susu yang dibekalkan oleh hospital 
  2. Pulang ke rumah dengan cergas dan gembira
  3. Mampu berjaga malam dengan penuh ketenangan
  4. Saya tidak pula merasa sakit di bahagian tulang belakang seperti yang di'momok-momokkan' oleh 'mereka' yang pernah bersalin cser. (Alhamdulillah rezeki saya)
  5. Saya berjaya menyusukan anak saya sehingga 2 tahun
  6. Saya jarang demam, batuk & selsema.
  7. Saya boleh menjaga anak-anak saya seramai 5 orang
  8. Saya tak perlu berurut selalu(Kalau bersalin sebelum ni, sebulan sekali kena berurut)
  9. Luka pembedahan sembuh sepenuhnya dalam tempoh 2-3 minggu
  10. Tiada kesakitan berulang pada luka pembedahan
  11. Badan dah tak ber'angin'
  12. Tiada sakit tumit
  13. Membuang pun ikut 'aturan'
  14. Keputihan hilang sepenuhnya
  15. Suami pun puashati
Ini adalah pengalaman saya sendiri. Mungkin sudah rezeki saya. Sekarang ini Allah beri peluang saya untuk menjadi Pengedar Shaklee pula. Ya, saya ingin berkongsi kebaikan yang telah saya nikmati dengan ibu-ibu lain

Tiada ulasan :

Catat Ulasan