"Ya Allah, Sesungguhnya aku ini lemah, maka kuatkanlah kelemahanku dalam redha-Mu, pandulah daku, uruslah daku ke arah kebaikan dan jadikanlah Islam kemuncak kesukaanku. Ya Allah, aku ini hamba yang lemah maka kuatkan daku, aku ini hamba yang hina maka muliakanlah daku. aku ini hamba yang fakir maka kayakan daku"

Isnin, 19 Mei 2014

KONGSI RASA : ESP, LECITHIN & ALFALFA

Assalamualaikum 

Hari ini saya nak kongsikan dengan semua pembaca mengenai pengalaman saya mengambil ESP, Lecithin & Alfalfa. Sejak melahirkan anak ke-5, saya memang. makan ESP dan Alfalfa. Hampir 5 bulan ni saya tambah lecithin memandangkan berat badan saya makin bertambah. Mungkin disebabkan lebih 'rileks' kerana anak dah semakin meningkat umurnya. Jadi berat pun bertambah. Itulah sebabnya saya tambah Lecithin. Kadang-kadang, Omega pun makan juga(kongsi dengan anak)

Setelah hampir 5 bulan ni baru saya perasan berat saya semakin berkurangan. Tidaklah banyak. Adalah 3 hingga 5 kilo(kira bagusla ni). Sebab saya tak berapa nak jaga bab makan ni. Kalau kurangkan banyak 'karbo', haruslah saya turun sampai 10 kilo

Apapun, alhamdulillah, saya berusaha sahaja, selebihnya Allah yang 'membenarkan'

Anda dah cuba belum?

Belum?

Marilah sms/whatsapp saya segera

0199887274


Tiada ulasan :

Catat Ulasan