"Ya Allah, Sesungguhnya aku ini lemah, maka kuatkanlah kelemahanku dalam redha-Mu, pandulah daku, uruslah daku ke arah kebaikan dan jadikanlah Islam kemuncak kesukaanku. Ya Allah, aku ini hamba yang lemah maka kuatkan daku, aku ini hamba yang hina maka muliakanlah daku. aku ini hamba yang fakir maka kayakan daku"

Khamis, 9 Oktober 2014

ESP : Vitamin No. 1 Pilihan Wanita Malaysia

Assalamualaikum

Semua pembaca blog yang setia

ESP kembali lagi. Ini bermaksud promosi ESP Beli 6 Percuma 1 telah bermula lagi pada 1 Oktober 2014. Oh, bagi saya ia amat mengujakan. Kenapa? Kerana ESP merupakan Vitamin Nombor 1 Pilihan Wanita Malaysia (saya berani berkata begitu kerana setiap kali promo ESP, berjuta-juta RM dikumpul oleh Shaklee Corporation jika dibandingkan dengan produk shaklee yang lain). Dan kebanyakan pengedar serta pembelinya adalah wanita Malaysia (maaf! saya tiada data yang sah. tapi gambar dibawah boleh memberi gambaran kepada anda)



Nah! Anda sudah yakin? Terpulang kepada anda untuk membuat penilaian

Baiklah. Kembali kepada topik asal iaitu ESP. Energing Soy Protein merupakan sumber protein yang sangat mudah penyediaannya. Pengguna hanya perlu membancuhnya dengan jenis minuman yang disukai dan boleh terus diminum.  Protein sangat penting pembentukan semula sel-sel dalam badan kita.Ia juga merupakan sumber makanan yang utama selepas air. Protein akan penting dalam pembentukan semula sel-sel dalam badan yang telah mati atau rosak yag disebabkan oleh faktor usia, pemakanan dan juga aktiviti seharian. Dengan menambah sumber protein dalam badan, ia boleh mengembalikan keanjalan kulit. Selain itu, protein juga penting sebagai sumber antibodi untuk melawan penyakit.

Saya percaya semua wanita sangat mementingkan penampilan diri. Kerana ini juga yang dianjurkan oleh Islam demi kelangsungan dan kebahagian rumahtangga. Jadi, saya amat mengesyorkan semua wanita Malaysia khususnya untuk menambah sumber protein yang mudah penyediaannya bagi mencapai matlamat di tersebut. Dan tentunya Energing Soy Protein (ESP) adalah pilihan yang terbaik.

0199887274

Tiada ulasan :

Catat Ulasan