"Ya Allah, Sesungguhnya aku ini lemah, maka kuatkanlah kelemahanku dalam redha-Mu, pandulah daku, uruslah daku ke arah kebaikan dan jadikanlah Islam kemuncak kesukaanku. Ya Allah, aku ini hamba yang lemah maka kuatkan daku, aku ini hamba yang hina maka muliakanlah daku. aku ini hamba yang fakir maka kayakan daku"

Selasa, 2 Mei 2017

Meal Shakes

S : Apa itu meal shake Shaklee?
J : Makanan segera rendah lemak dan rendah Glicemic. Rasanya enak dan boleh dibancuh dengan apa sahaja makanan yang anda suka. Nak bubuh dalam Milo ke, nak bubuh dalam oat ke, atau naka makan begitu sahaja pun boleh

S : Berapa banyak kandungan vitamin yang ada?
J : Ya. Meal Shake ada 19 vitamin utama dan mineral tambahan. ada juga sumber protin dan kalsium yang diperlukan kanak-kanak.

S : Siapa yang boleh makan mealshake ni
J : Semua orang boleh ambil Mealshake ni. Kanak-kanak suka sangat dengan mealshake ni sebab bau yang harum  dan rasanya yang sedap. Cubalah. Pasti suka

S : Macam mana cara ambilnya
J : Boleh dibancuh dengan air kosong dan minum boleh begitu sahaja. Jangan bancuh dengan air panas tau. Nanti berketul-ketul. Nak tambah dalam milo atau susu pun boleh. Paling best campurkan Mealshake dalam bancuhan kek atau jemput-jemput. Wangi sangat.




Tiada ulasan :

Catat Ulasan