"Ya Allah, Sesungguhnya aku ini lemah, maka kuatkanlah kelemahanku dalam redha-Mu, pandulah daku, uruslah daku ke arah kebaikan dan jadikanlah Islam kemuncak kesukaanku. Ya Allah, aku ini hamba yang lemah maka kuatkan daku, aku ini hamba yang hina maka muliakanlah daku. aku ini hamba yang fakir maka kayakan daku"

Sabtu, 2 November 2013

SET 3M UNTUK IBU BERPANTANG DAN IBU MENYUSU

Kali ini saya ingin kongsikan Kebaikan Set 3M untuk ibu yang menyusukan anak
Yang sebenarnya saya pun hanya menggunakan set 3M ini apabila melahirkan anak yang kelima Alhamdulillah. Wah, ramainya anakku.
Dari anak yang sulung hinggalah yang keempat, saya memang tidak mengamalkan jamu kerana saya tidak yakin dengan pelbagai jenis jamu dipasaran yang mengelirukan.
Saya memang pernah mengetahui tentang shaklee tapi saya tak tahu pun 
shaklee adalah vitamin terbaik 
yang saya cari-cari selama ini.
Sehinggalah ingin melahirkan anak yang KELIMA saya berazam untuk menjadikan diri saya sihat, bertenaga, cantik 
dan berazam menyusukan anak kelima saya sehingga berumur 2 tahun
Saya pun terus mencari-cari di 'google' apakah produk yang sesuai untuk ibu berpantang
Akhirnya saya menjumpainya.

Setelah mengamalkan set 3M, saya merasa sangat bersyukur (Alhamdulillah) kerana sememangnya impian saya untuk sihat, bertenaga, bersemangat dan menyusukan anak dengan penuh ceria telah tercapai.
Setelah setahun mengamalkan set 3M ini saya tidak lagi mengalami sakit-sakit belakang, sakit pinggang, sakit tumit, kerap demam dan lain-lain.
Seluruh kulit saya juga makin cerah, lembut dan jarang2 berlosyen
Saya juga berjaya mengurus rumahtangga dengan baik.
Almaklumlah, mengurus 5 orang anak tanpa 'maid' dan suami 'offshore' 14 hari setiap bulan, saya perlu menjadi 'ummihebat' kepada anak-anak saya.
In Shaa Allah, dengan diiringi istighfar, selawat dan zikir-zikir harian, tentunya membantu saya untuk melakukan semua ini.

Saya dah kongsikan dengan rakan pelanggan saya, dan inilah hasilnya.


Lihat!. Tidak gusar lagi bahawa shaklee telah membantu ibu-ibu merasa sihat danbertenaga sepanjang berpantang.

Bagi yang masih mencari-cari set berpantang yang sihat, cubalah yang ini. Jika anda membeli dengan saya, anda layak untuk mendapat konsultasi secara percuma


Tiada ulasan :

Catat Ulasan