"Ya Allah, Sesungguhnya aku ini lemah, maka kuatkanlah kelemahanku dalam redha-Mu, pandulah daku, uruslah daku ke arah kebaikan dan jadikanlah Islam kemuncak kesukaanku. Ya Allah, aku ini hamba yang lemah maka kuatkan daku, aku ini hamba yang hina maka muliakanlah daku. aku ini hamba yang fakir maka kayakan daku"

Jumaat, 13 Disember 2013

HARGA ISTIMEWA SET 3M DISEMBER 2013 HANYA DARIPADA ummisalis.blogspot.com

Assalamualaikum semua.....

Didoakan anda semua berada dalam keadaan sihat bersama keluarga tercinta. Tentunya Disember ini memberi kenangan manis buat rakan-rakan semua kerana 'cuti sekolah' yang panjang. Waktu yang sesuai untuk mengisi ruang waktu berkualiti bersama keluarga tersayang .

Ada yang melancong, ada yang masak-memasak, ada yang berkelah dan tidak kurang juga yang pulang ke kampung. Tahniah kerana anda berjaya mengguna ruang waktu yang ada sebaiknya.

Saya juga begitu. Tambahan pula bulan ini adalah Bulan Istimewa dalam keluarga saya kerana kami menyambut ulangtahun kelahiran putera dan puteri kami

Jadi saya ingin meraikan kegembiraan ini menawarkan

HARGA ISTIMEWA UNTUK SET 3M

khas untuk Ibu Berpantang dan Ibu Menyusu


Set ini mengandungi 

i)   1 botol ESP (850gm) - kegunaan sehingga 2 bulan
ii)  1 botol Vita Lea (120 biji) - kegunaan sehingga 2 bulan 
iii) 1 botol B Kompleks (120 Biji) - kegunaan hingga 4 bulan
iv) 1 botol Alfalfa (330 biji) - kegunaan hingga 1 1/2 bulan 
v)  1 botol Ostematrix ( 120 biji) - kegunaan hingga sebulan
vi) 1 botol Sustained Release Vita C (180 Biji) - Kegunaan sehingga 6 bulan

Untuk mengetahui harga tersebut, 

Hubungi saya selanjutnya di 


Sms/Whatsapp : 0199887274


Selamat Bercuti 



Tiada ulasan :

Catat Ulasan