"Ya Allah, Sesungguhnya aku ini lemah, maka kuatkanlah kelemahanku dalam redha-Mu, pandulah daku, uruslah daku ke arah kebaikan dan jadikanlah Islam kemuncak kesukaanku. Ya Allah, aku ini hamba yang lemah maka kuatkan daku, aku ini hamba yang hina maka muliakanlah daku. aku ini hamba yang fakir maka kayakan daku"

Selasa, 17 Disember 2013

Kekal dengan Shaklee Selepas Berpantang

Assalamualaikum..

Sahabat-sahabat pembaca sekalian,

Terima kasih kerana sudi membaca blog saya

Pada entri yang lalu saya telah pun kongsikan keseronokan saya berpantang dengan Shaklee. Jadi, pada kali ini saya ingin kongsikan bagaimana saya boleh terus kekal dengan Shaklee. Saya mengambil vitamin Shaklee adalah untuk kesihatan saya sendiri dan keluarga saya.

Pertama : Saya yakin dengan Shaklee kerana semua produk keluaran Shaklee telah di uji secara klinikal oleh Doktor yang pakar dibidangnya

Kedua : Saya yakin dengan Shaklee kerana vitamin Shaklee diambil daripada sumber alam semulajadi. Sumber alam kurniaan Allah yang mempunyai pelbagai khasiat yang tidak terungkap.

Ketiga : Saya yakin, setiap vitamin Shaklee mempunyai perbezaan jika dibandingkan dengan vitamin yang ada di pasaran. Ianya sangat berkualiti dan terjamin status 'Halal' nya.

Disini saya kongsikan beberapa kebaikan yang saya dan keluarga perolehi daripada penggunaan vitamin Shaklee secara berterusan

i)   Alhamdulillah, saya merasa lebih bertenaga, mampu mengawal emosi, stabil dan tiada lagi sakit yang biasanya dialami oleh ibu-ibu yang dah banyak kali bersalin.
ii)  Vitamin Shaklee ini mampu menjadi penawar semulajadi kepada sakit demam & selsema. Jadi dapat mengurangkan "Paracetamol" yang dah membukit ditelan apabila sakit sebelum ini
iii) Saya telah menukar vitamin yang biasa saya beli di Farmasi kepada Vitamin Shaklee yang diambil dari sumber semulajadi
iv)  Dengan Shaklee, saya bukan sekadar membeli malah menikmati 'Bonus' setiap pertengahan bulan. "Alah membeli menang memakai. Wang Kembali Kepada Tuan". Ini konsep saya. Kalau tak setuju, terpulang kepada sahabat pembaca sekalian

Baiklah,

Setakat ini dahulu tulisan saya. Hubungi saya lanjut di

whatsapp/sms   : 0199887274 (salis)
FB                   : Nor Salis Samingan

Kita bersilaturrahim demi kegemilangan Islam In Shaa Allah

Tiada ulasan :

Catat Ulasan