"Ya Allah, Sesungguhnya aku ini lemah, maka kuatkanlah kelemahanku dalam redha-Mu, pandulah daku, uruslah daku ke arah kebaikan dan jadikanlah Islam kemuncak kesukaanku. Ya Allah, aku ini hamba yang lemah maka kuatkan daku, aku ini hamba yang hina maka muliakanlah daku. aku ini hamba yang fakir maka kayakan daku"

Selasa, 17 Disember 2013

Sertai Shaklee Bersama Salis

Assalamualaikum

Sahabat pembaca yang dirahmati Allah sekalian.

Tulisan saya pada kali ini adalah untuk mengajak pembaca yang mempunyai minat, kesungguhan, ketekunan, keyakinan dan matlamat untuk membina Empayar Perniagaan Shaklee bersama saya.

Shaklee ini adalah satu perniagaan MLM yang memasarkan produk kesihatan. Ianya sangat berbeza dengan Syarikat MLM yang lain. Ia bukan bertujuan untuk mengaut keuntungan semata-mata. Namun ia mempunyai tanggungjawab yang lebih besar iaitu memberikan yang terbaik untuk setiap pelanggannya.

Syarikat Nutrisi Semulajadi No. 1 di Amerika Syarikat ini telah mewarisi kejayaan selama 50 tahun.

Mempunyai Lembaga Penasihat Perubatan dan Saintis sendiri. Kajian menunjukkan, orang yang mengambil vitamin Shaklee mempunyai kesihatan yang lebih baik berbanding mereka yang mengambil vitamin jenama lain.

Bagaimana memulakan perniagaan Shaklee ini?

Membuat bayaran RM 75.00 untuk keahlian seumur hidup

atau

Membeli barangan Shaklee bernilai RM 650.00 anda layak mendapat keahlian percuma

Pembaca sekalian akan mendapat bimbingan "PERCUMA" daripada saya.

Untuk bersama-sama mengungguli perniagaan ini bersama saya, sila sms

JOM SHAKLEE ke 0199887274

In Shaa Allah saya respon segera.

Hubungi saya lanjut di

FB: Nor Salis Samingan

Tiada ulasan :

Catat Ulasan