"Ya Allah, Sesungguhnya aku ini lemah, maka kuatkanlah kelemahanku dalam redha-Mu, pandulah daku, uruslah daku ke arah kebaikan dan jadikanlah Islam kemuncak kesukaanku. Ya Allah, aku ini hamba yang lemah maka kuatkan daku, aku ini hamba yang hina maka muliakanlah daku. aku ini hamba yang fakir maka kayakan daku"

Jumaat, 21 Mac 2014

ESP ; RASA ASLI & UNTUNG

Bismillahirrahmanirrahim

Rakan-rakan yang saya hormati

Perkongsian kali ini adalah mengenai pengalaman saya sendiri yang menjadikan ESP sebagai rutin harian

Saya amat suka dengan ESP ini. Kenapa?

1. RASA 

Ia tidak manis dan sangat sesuai dengan penghidap diebetes. Saya tiada diebetes tetapi                   keturunan saya ramai yang dah kena diebetes. Oleh yang demikian adalah wajar untuk saya berjaga-jaga dengan kesihatan saya selain daripada mengawal pemakanan

Photo: Tea break dengan ESP & makanan sunnah

memang sesuai untuk ibu menyusu   & ibu hamil

Bahagia Membahagiakan *



2. ASLI 

Oleh kerana rasanya yang tidak manis, tiada penambahan perasa, kita boleh mencampurnya dengan apa-apa sahaja minuman yang kita suka. Boleh campur dalam jus epal, jus lobak merah, jus kurma, jus oren, malah kalau nak campur dengan milo dan horlick untuk minum suam-suam             pun boleh


Cuma sekarang ni saya suka ambil dengan SUSU KAMBING atau PLAIN sahaja. Sedap tak terkata. Alhamdulillah. Setelah hampir 2 tahun, Allah bagi nikmat yang begini




3.UNTUNG 

Harganya amatlah berpatutan.

850gm = RM150. 
Pelaburan sebanyak RM150 dalam tempoh sebulan hingga 2 bulan untuk kesihatan adalah sesuatu yang amat berbaloi. Ini sebagai tanda kesyukuran kita kepada Allah yang telah memberi kesihatan kepada kita  sepanjang waktu.

Baiklah, bulan Mac 2014 ini, PROMOSI ESP datang lagi. 

Beli 6 percuma SATU

Untung RM150 
Keahlian PERCUMA
15 April 2014 dapat BONUS
PERCUMA Konsultasi Cara Makan

TAWARAN ISTIMEWA ini HANYA UNTUK MEREKA YANG SANGAT MENGHARGAI KESIHATAN DIRI

Ikhtiar Itu Wajib

Tiada ulasan :

Catat Ulasan