"Ya Allah, Sesungguhnya aku ini lemah, maka kuatkanlah kelemahanku dalam redha-Mu, pandulah daku, uruslah daku ke arah kebaikan dan jadikanlah Islam kemuncak kesukaanku. Ya Allah, aku ini hamba yang lemah maka kuatkan daku, aku ini hamba yang hina maka muliakanlah daku. aku ini hamba yang fakir maka kayakan daku"

Rabu, 11 Jun 2014

KEAHLIAN SHAKLEE PERCUMA

Assalamualaikum semua pembaca

Saya percaya, pada masa sekarang sudah ramai insan terutama ibu-ibu hebat di Malaysia ini menggunakan produk Shaklee dalam kehidupan seharian. Saya percaya ramai lagi yang belum pernah menggunakan produk Shaklee ini apatah lagi menjadi SID(Shaklee Independet Distributor)

Bagi sesiapa yang belum mencuba produk Shaklee, saya syorkan kepada anda untuk mencubanya. In Shaa Allah anda boleh 'jatuh cinta' dengan produk ini.

Pengalaman saya sebagai PENGGUNA TEGAR SHAKLEE ini telah menjerat saya untuk TERPAKSA MENCINTAI SHAKLEE. Selama setahun saya menggunakan SET BERSALIN & MENYUSU, saya nekad untuk menjadi ahli. Kenapa sampai begitu sekali?

1. Shaklee Sentiasa Selamat, Sentiasa Berkesan & Sentiasa Mesra Alam
2. Saya SIHAT bersama Shaklee
3. SHAKLEE MEMBANTU SAYA MEMUPUK MINAT BERNIAGA DENGAN REDHA ALLAH
4. Sudah tentu ia memberi pendapatan sampingan & BAKAL MENJADI PENDAPATAN UTAMA SAYA SERTA KELUARGA
5. Saya berada dalam KUMPULAN JUTAWAN SHAKLEE yang mempunyai para MENTOR YANG HEBAT & MEMPUNYAI PERIBADI MULIA

Tentu anda musykil dengan 5 perkara di atas. Saya yakin kemusykilan itu akan terungkai jika anda menyertai saya sebagai SHAKLEE INPENDENT DISTRIBUTOR

CARA KEAHLIAN

1. Bayar RM75

ATAU

2. PERCUMA DENGAN PEMBELIAN 

HUBUNGI SAYA SEKARANG 0199887274

Saya adalah Mentor Shaklee Anda

Tiada ulasan :

Catat Ulasan